Oxigena els nostres òrgans, és un bon antídot contra l’estrès i la depressió, combat la solitud i fins i tot pot arribar a actuar d’escut contra malalties degeneratives. A cantar falta gent.
Llegiu aquest article del gran Josep Maria Espinàs on parla de cantar en una coral. Cliqueu aquí.