Dissabte 31 de maig amb un local ple de gom a gom, l’alumnat de l’aula de teatre va fer la representació del que havien estat treballant al llarg d’aquest curs.

Dirigits per en Joan Sors i la Carme Font, la quinzena d’alumnes que han estat participant, van fer gaudir a totes les persones assistents de la seva feina.

L’acte va acabar amb un berenar de germanor per acomiadar el curs i retrobar-se a l’octubre per tornar a aprendre, fer i gaudir amb el teatre.