La Coral Montmeló estem preparant una sortida de un dia a Tarragona, serà el 19 de juny, pel matí visitarem la ciutat, després dinarem i a la tarda farem un concert a El Serrallo.
Si algú ens vol acompanyar que es posi amb contacte amb algun membre de la coral.
També estem preparant el concert de Festa Major per el dia 1 de juliol a les 7 de la tarda a la Sala de la Concòrdia. Esteu tots convidats.

Imatge d’arxiu de la Coral