La Coral de l’Agrupa té preparada una sortida a Tarragona el proper 19 de juny. El programa de la sortida serà:
Matí: Visita guiada a la Tarraco Romana
Dinar: En un vaixell i després un tomb pel port
Tarda: Concert a la parròquia de Sant Pere convidats pel Cor Serralló

Imatge del Serrallo