Reserveu a les vostres agendes la tarda de diumenge 15 de desembre. L’Agrupa està programant tot un seguit d’activitats per recaptar diners i enviar-los a La Marató de TV3.

Volem comptar amb tots vosaltres per fer ben grossa la recaptació.

Estigueu atents a les informacions que anirem publicant.