Diumenge 15 de desembre a 2/4 de 12 del migdia al local de l’Agrupa, matí solidari per recaptar diners per La Marató de TV3.

Compra el teu tiquet per gaudir d’un vermut solidari mentre juguem al bingo i guanya una magnífica panera.

Tota pedra fa paret, és a dir, qualsevol aportació per petita que sigui és bona, important.