Coral, Gitanes, Sardanes i Teatre reprenen la seva activitat després de les vacances d’estiu.

La Coral torna als assajos els dimarts de 17 a 19 h.

Les colles infantils i mijtoves segueixen ocupant el local les tardes de dijous. Els Grans ho fan a la Polivalent la nit del mateix dia i aquest any comença una nova colla, la colla jove, que assaja els dimecres a partir de 2/4 de 9 del vespre.

La secció de Sardanes ho fa els divendres a les 6 de la tarda.

I la secció de teatre, el grup sénior assaja els dilluns a les 6 de la tarda i el grup de grans ho fa el mateix dilluns i els dijous a partir de les 8 del vespre i comencen els tallers els dissabtes al matí.

Ben aviat reprenen els assajos dels Pastorets que es representaran els dies 27 i 28 de desembre.