Un any més, l’Agrupa organitza una matinal solidària per recaptar diners per La Marató de 3 Cat.
Diumenge 14 de desembre de 2025 a partir de les 11h del matí el nostre local acollirà el tradicional bingo – vermut solidari.
La Marató 2025 se centra en la prevenció i recerca pel càncer sota la campanya “Detectem-ho, arreglem-ho”.
La campanya informarà amb rigor sobre una malaltia amb més de 200 tipologies i posarà l’accent que la prevenció, els cribratges i la consulta precoç salven vides. A més, farà visible el treball coordinat de professionals sanitaris, pacients, famílies, voluntariat i entitats de tot el país.
Vine diumenge i ajuda’ns a fer créixer la recaptació que s’enviarà a La Marató de 3Cat !