Aquest diumenge 14 de desembre al matí es va fer una nova edició del bingo vermut solidari amb la finalitat de recaptar diners per La Marató de 3Cat que aquest any era per la investigació del Càncer.
Es van fer tres bingos, els dos primers on el premi era un lot de Nadal i un tercer bingo amb la superpanera feta amb els productes que la colla de grans de les Gitanes cada any aporten per fer créixer el marcador de La Marató.
A l’acabar vam compartir tots plegats un esplèndid vermut.
Moltes gràcies a tothom que va venir al nostre local i ens ha ajudat a sumar pel marcador de La Marató !