Coincidint amb la Calçotada Popular que organitza la Penya Blaugrana, la Comissió de l’Aplec ha previst la tradicional ballada de Sardanes del mes de març.
Diumenge 1 de març a les 12h del migdia, podrem ballar amb la cobla Ciutat de Granollers que ens oferirà un acurat programa de sardanes per gaudir tots plegats.