De part de tots les persones que integren la Junta de l’Agrupa desitjar-vos un molt bon estiu a tothom.

Les seccions aturen els seus assajos i aprofitem per agafar amb força el darrer trimestre de l’any i poder-vos oferir noves activitats.

Categories: intern